فرهنگی و هنری > رسانه

بحرانی در بحرانِ انفجار بندرعباس!




محمد خدادی با اعتقاد بر اینکه وقتی بحرانی به وجود می‌آید، همواره در دل آن بحران، یک بحران جدید به نام «بحران اطلاع‌رسانی» شکل می‌گیرد، درباره اینکه رسانه‌ها بعد از گذشت حدود دو هفته از حادثه انفجار بندر شهید رجایی کدام ابعاد را باید پررنگ کنند، می‌گوید: متاسفانه در مواقع بحران یا همه با هم حرف می‌زنند یا هیچکس حرف نمی‌زند. کار رسانه‌ها برای واکاوی علت حادثه تازه شروع شده است.



منبع:ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا